Friday, April 27, 2012

::::Ini Kisah Hati::::

Assalamualaikum~

Dear blog,


Apa khabar anda semua???Saya alhamdulillah masih sihat walafiat walaupun hati makin sakit dgn apa yg jadi di ofis harini.


Haisshhh kalau sebut pasal ofis je skrg ni terasa nak sentap je.Huhuu next tym la cite pasal benda x best. Harini nk cte benda yg terjadi dlm hidup.Perkara yg takkan aku terfikir dalam masa yg terdekat ni ( mcm mimpi lg oii)



Hmm selalunya bulan April ni byk benda- benda tak best je yg jadi dlm hidup aku.Start dr putus cinta 3 taun dulu pada bulan April dgn repeat viva last yr dan byk lg benda x best.Senang ckp mmg tak da memori menarik la yg nk diingat tiap kali bulan ini. Tapi perception ini suma berubah bila ada satu perkara yg terjadi bulan ini yg ubah persepi ak untuk bulan ini.
Apa dia?? boleh tak x xnk cerita kt cini boleh x??



Saya tau dot dot dot ( u noe im talkin bout u rite now..fuhhh finally) mesti tgh senyum2 cover malu sbb entry ni spesel dedicate to you. Ok ak boleh jiwang dlm blog je. Maaf sbb terasa pelik pulak nk buat mood jiwang2 kt msg. Hahaaa sila gelak kuat2 di situ.



Ehhh ehhh mcm mana yer nk buat story telling...huhuhuuu malu kot nk gebang kt sini ( tutup muka)


Kisahnya bermula pada satu mlm sabtu14/4/2012 yg tenang. Dpt msg dr seseorang yg tak dijangka sbb lama kot org tu senyap je tiada kabar berita. Padahal tym tu dah tertido kot. Almaklumlah aku ni jenis tdo awal kalau xda keja or x kuar mmg la awl ak tdo.


Ayat msg pembuka bicara tu sgt sweet. Eh sweet ke??
Hahahaa..nk cte details terasa malu dgn diri sendri. So biar ak simpan part2 yg best tu kemas2 dlm diari ak ( sejak bila ak ada diari)
Hmmm...yg bestnya "org tu" sgt berani propose secara direct. Perghhhh terbaek laa. Terasa diri ni mcm princess pulak tym kena propose tu. Byk kali cubit pipi sendiri sbb tak percaya dgn apa yg terjadi.


Aku tak sangka rupanya org yg ak penah suka dulu sebenarnya suka jgak kt ak.Owh dunia mcm mimpi rasanya saat kau (pggilan cool smpi skrg duk pggl ak hg.. Terasa cool di situ) ckp sepotong ayat tu!!!see i still in unbelievable mood~~


Disebabkan hearbeat tym tu xdpt nk dikira ak rasa mcm tsunami cmpur gunung berapi meletus dh ak tym tu. Aku kelu speechless xtau nk ckp apa..Diam lama sat duk fikir biaqqq betoi hg propose ak???hahaa terasa mereng jap tp hati bunga2 bahagia (^_^)



Aku minta masa bg ak sedar dan fikir betul tak pilihan yg ak buat ni. Dan alhamdulillah hati mkin tenang setelah buat isthikarah dan minta pendapat ibu.


Dan kepada cinta hatiku, percaya la hanya kau yg aku ada. Walau ak nmpk mcm takde perasaan, kepoh dgn ofismates kt fb tp sebenarnya dlm hati ini hanya ada engkau yg sgt istimewa.Ok sila muntah di sini. Seyes ayat jiwang2 ni bukan ak yg tulis ni org lain kot. Hahaaaa



Akhir kata, aku mencintaimu kerana agama yg ada padamu. Jika agama yg ada padamu luntur, sama juga dgn cinta hatiku akan pudar. Tiap masa aku doakan yg terbaik untuk kita.Dlm tiap sujudku juga ku doakan kesejahteraan bersama. Moga segala ujian, dugaan atau musibah yg mendatang dpt kita sama2 atasi. InsyaAllah...



Wassalam~~



p/s:Jgn snyum sorg2 baca entry ni tau..Hehe


Yg merindu dr seberang laut msia,
Wani, noni, kakak, nino ( byk nama glamer sgt..haha)


0 comments: